Na polskim rynku istnieje wiele przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, które prześcigają się w coraz to nowszych ofertach. Aby przyciągnąć klientów, gwarantują konkurencyjne ceny i brak dodatkowych, ukrytych kosztów. Jednak w momencie zawarcia umowy często okazuje się, że w rzeczywistości nie wygląda to już tak jakbyśmy chcieli. Za wiele usług trzeba dopłacać. Dlatego, szczególnie ważne jest to, aby wybierać przedsiębiorstwa telekomunikacyjne tylko z doświadczeniem i pozytywną opinią na rynku. Jedną z firm wartych zaufania jest bez wątpienia Spikon, którego centrale znajdują się na terytorium całego kraju. Polityka firmy jest jawna i przejrzysta. Spikon stawia na wysoką jakość i innowacyjność swoich usług. Spikon obiecuje również atrakcyjne ceny, brak ukrytych zobowiązań i możliwość negocjacji cen dla swoich klientów. Spikon ceni sobie osobiste podejście do każdego klienta. Pracownicy i konsultanci mają wieloletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Elastyczność i innowacyjność usług to nie jedyne zalety, jakie powinna mieć profesjonalna firma telekomunikacyjna.

Przedsiębiorstwo GSM: Spikon

Spikon dba o nieustanny poszerzanie kompetencji swoich pracowników. Duży nacisk kładzie na na budowanie długotrwałych relacji ze swoimi klientami. Spikon obiecuje między innymi bezpłatne konto telefoniczne, pocztę głosową, czy numer wewnętrzny. Dla firm zainteresowanych wykorzystaniem dialera automatycznego, firma telefoniczna dostosuje ofertę indywidualnie do wymagań firmy każdego kontrahenta. Przeniesienie numeru do Spikon jest również darmowe. Pracownicy Spikon zapewniają pomoc w przeprowadzeniu wszelkich niezbędnych formalności. Również ceny za telekonferencje, czy wirtualny faks są niezwykle atrakcyjne. W każdej przedsiębiorstwie szczególnie istotna jest obsługa klienta. Powinna być ona szybka i sprawna. Dlatego swoim klientom Spiker proponuje funkcje Voicer, która jest aplikacją wspierającą pracę operatorów Call Center. W ramach usług Call Center Spikon ma w swojej ofercie również usługę kolejki dla oczekujących, czy nagrywanie połączeń. Żadna firma, szczególnie na początku swojej działalności nie może sobie pozwolić na utratę choćby jednego klienta. Spikon świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest naddzwanianie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada szeroką ofertę dla działalności, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Firma może także pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo firma obiecuje profesjonalne wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu nieoczekiwanych problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego kontrahenta. Opinii o firmach telekomunikacyjnych można również szukać na forach internetowych. Jednak każda szanująca się i profesjonalna firma posiada swoją witrynę internetową, na której przedstawia zakres swojej działalności i dane kontaktowe. Spikon odpisze na każdy mail i odpowie na każde zapytanie.

Recommended Articles