Każdy przedsiębiorca który jest zainteresowany wynajęciem biura lub lokalu handlowo-usługowego musi wziąć pod uwagę wiele istotnych kwestii. Między innymi takich jak lokalizacja budynku, czy parametry techniczne. Niezwykle ważne jest to, aby biurowiec został wyposażony we wszystkie niezbędne dogodności, aby móc w komfortowy sposób wykonywać swoje usługi. Jeżeli firma mieści się w prestiżowym otoczeniu w budynku o wysokim standardzie wpływa to na jej pozytywne postrzeganie i reputację wśród potencjalnych klientów. Vision Offices to nowoczesny biurowiec, który zyskał dzięki nowym właścicielom odświeżony wygląd. Jego wyjątkowa architektura powoduje, że jest on rozpoznawany przez mieszkańców miasta Wrocław. Biura do wynajęcia posiadają zróżnicowaną wielkość, dzięki czemu każdy przedsiębiorca nawet prowadzący jednoosobową działalność może skorzystać z oferty wynajmu. Minimalna powierzchnia biura na wynajem do 40 mkw.

Vision offices: lokale użytkowe i pomieszczenia biurowe do najmu

Biurowiec Vision offices posiada 5 pięter. Najemcy mają możliwość korzystania z parkingu podziemnego który pomieści 170 samochodów. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking zewnętrzny. Właściciele Vision Offices dołożyli wszelkich starań, aby prezentacja logotypów najemców była dobrze wyeksponowana i przyciągała jak największą ilość potencjalnych klientów. W skład wyposażenia standardowego budynku wchodzi wykładzina antystatyczna, podwieszany sufit, linie światłowodowe, okablowanie elektryczne, open space, otwierane okna, czy okablowanie telefoniczne i komputerowe. Każdy najemca może skorzystać z kompleksowych usług telekomunikacyjnych w ramach usług takich jak internet, czy światłowód. Aby zapewnić bezpieczeństwo najemcom budynek posiada całodobową ochronę, jak również system monitorowania budynku. W momencie wystąpienia jakichkolwiek awarii związanych z zasilaniem elektrycznym Vision Offices wyposażony jest w dodatkową linie zasilania rezerwowego, dzięki czemu najemcy mogą kontynuować pracę nawet w momencie wystąpienia awarii elektrycznej. Każdy najemca ma zapewniony bezpośredni kontakt z zarządcą i właścicielem budynku, aby mieć realny wpływ na funkcjonowanie Vision Offices. Biurowiec ten posiada 7700 mkw. powierzchni biurowej i 1000 mkw. powierzchni przeznaczonej na lokale handlowo-usługowe usytuowanej na parterze budynku. Pracownicy Vision Offices zapewniają kompleksową pomoc, dopasowanie odpowiedniej dla najemcy oferty i zapewniają niezbędne wsparcie podczas całej współpracy. Wokół budynku mieszczą się punkty usługowe, jak również banki, apteki, hotel, siłownia, centrum handlowe, czy placówki medyczne. Komfort pracy najemcom zapewnia nowoczesna klimatyzacja, dzięki której każdy najemca może dopasować temperaturę panującą w pomieszczeniu według indywidualnych wymagań.

Recommended Articles